Loomio

7. ¿Postura del Consejo Ciudadano frente al escenario de las municipales? (DEBATE)

MS Manu Sánchez Public Seen by 117

1) Debatir sobre la conveniencia de presentar una postura consensuada por parte del Consejo Ciudadano, o si debemos ser meros representantes de la posición expresada por la Asamblea.

2) Que cada miembro del Consejo exprese su posicionamiento particular respecto a la estrategia de cara a las municipales.

J

Jesús Fri 13 Feb 2015 12:18AM

Pienso que la posición del Consejo es la que está delineada en el documento político organizativo de Vigo, y no hay más. Creo que si bien hace algunos días hicimos una valoración pública, previo a que se haga la votación de la asamblea ciudadana debemos hacer una nueva evaluación que refleje lo más objetivamente posible la realidad de ese momento , que ya no es la misma de antes, y es posible que en una semana no sea igual a la de hoy, no obstante creo que una vez definida nuestra posición poco cambiará.

EE

eva elorrieta Fri 13 Feb 2015 5:54AM

Yo creo al igual que jesus, que tendriamos que hacer una evaluación mas profunda sobre las opciones y poner en comun una vision conjunta. No se trata de lo que nos guste mas o menos, si no de viabilidad y consecuencias posibles. Hay riesgos, en todas las opciones, aunque yo creo que plantear cosas imposibles podria ser un suicidio. (si existe)

EE

eva elorrieta Fri 13 Feb 2015 6:03AM

Creo que es x lo tanto fundamental crear dentro del CC una postura comun basada en analisis y estrategia. A mi no me parece "logico" que una organización no tenga una postura común sobre algo tan importante. Si todas las opciones son malas, como parece...si todas las opciones tienen riesgo..deberiamos poder distinguirlas y ordenarlas.

NL

Nicolás Legido Sat 14 Feb 2015 12:46PM

1) Considero que la labor del Consejo Ciudadano es elaborar un informe analizando cada una de las propuestas que se ponen sobre la mesa en la consulta.Y que dicho informe es el que ha de estar consensuado. Quiero decir, no hay porqué tener una postura común (ya que no la hay), pero sí podemos redactar un informe con el que todos quedemos medianamente satisfechos.

A posteriori, y una vez la Asamblea Ciudadana se pronuncie, creo que debemos ser meros representantes de la posición expresada por la Asamblea.

2) Mi posicionamiento particular, como miembro de la Asamblea Ciudadana y a día de hoy, sería impulsar a la Marea de Vigo.

XPC

Xaquin Pastoriza Cerviño Sat 14 Feb 2015 12:47PM

O Consello Cidadán é o órgano de dirección política de Podemos Vigo e ten a función de desenvolver a liña política de Podemos no territorio. Polo tanto, penso que sí pode haber un posicionamento neste tema, pero que primeiro é preciso ter sobre a mesa toda a información. Para elo, sería fundamental que tanto a Área de análise política e estratexia como a Área de relación coa sociedade civil, mmss e organizacións políticas elaboren un informe sobre a situación actual, que é distinta á de xaneiro, como ben di Jesús.

PQ

Paula Quinteiro Sat 14 Feb 2015 1:13PM

1) Eu penso que é fundamental facer o informe, incluíndo aspectos positivos e negativos que teñen as distintas opcións, tendo sempre como base o documento político-organizativo aprobado. A elaboración de dito informe favorecerá que poidamos debater cas cousas máis claras.

2) Eu persoalmente, como xa dixen, penso que a Plataforma máis aberta e con máis opcións de derrotar o bipartidismo, aínda que son consciente de que non é perfecta, é a Marea.

DL

David Lameiro Sat 14 Feb 2015 1:58PM

Eu nn vou a por a man no lume por ningunha a pesar de que sabedes cal me cheira mellor. Totalmnte dacordo co de elaborar un informe ainda que penso que mais que de pros e contras ten que levar a informacion básica de cada unha: programa(como se elaborou) codigo etico(como se elaborou) candidatura(como se elaborou)

DL

David Lameiro Sat 14 Feb 2015 1:59PM

Calquer outra cousa pode estar sometido a opinions personais...que son lexitimas pero nn temos que olvidar que canto mais decida a asamblea e menos nos..mellor faremos o noso traballo.

PQ

Paula Quinteiro Sun 15 Feb 2015 11:08AM

Eu referíame máis ao tema de que dificultades pode ter facer nós unha agrupación de electores propia, ou que repercusións podería ter non ir as eleccións, ou ir con outra plataforma..etc. Deixando a un lado as opinións persoais, por suposto.
Con respecto as plataformas estou totalmente dacordo co que comentas David, o que debemos reflexar é a maneira de elaborar o programa, código ético, etc.

AG

Alba Guiadanes Sun 15 Feb 2015 9:28PM

Totalmente de acuerdo con lo planteado por Nico, Así lo recoge nuestro proyecto político-organizativo
Particularmente como miembro de la Asamblea ciudadana cada uno tendrá una postura

CS

Carmen Santos Sun 15 Feb 2015 11:52PM

Eu estou dacordo co exposto por David, penso que temos que elaborar e valorar o informe sobre as inciativas, tal e como decides os demáis, pero incidir, en que anque hai feitos obxetivos tamén hai partes subxetivas moi importantes que non se poden obviar....dito isto, eu penso que o maís determinante é o que decida o Asamblea Cidadana, porque o Consello Cidadán, ante a importancia e repercusión que tería o seu posicionamento, debe ter unha posición moi consensuada antes de pronunciarse. Se o conseguimos perfecto, se non, é un erro que nos pode traer problemas.
Así que tralos informes, veremos de que información dispoñemos, pero a postura final debe ser consensuada, ou se non, a da Asamblea de inscritos.

EE

eva elorrieta Mon 16 Feb 2015 8:14AM

"Pero incidir, en que anque hai feitos obxetivos tamén hai partes subxetivas moi importantes que non se poden obviar"

eu isto non o entendo Carmen