Loomio
Sat 22 Aug 2015 11:13AM

Para que os correos non se "perdan" - Correo de Podemos Galicia

XG Xabier Garaloces Public Seen by 209

Correo de podemos Galicia

Agosto
22

Prezadas compañeiras e compañeiros,

Facemos chegar este reporte sobre as conversas e diálogos abertos con outras organizacións de cara a lograr unha candidatura que acumule o maior número de forzas de cara ás eleccións xerais. O esquema seguido foi unha primeira reunión inicial con diversas candidaturas de unidade popular1 e organizacións políticas2, no que se puxeron enriba da mesa as distintas diagnoses e unha lectura sobre o momento político actual. A partires do segundo encontro, farase un comunicado público sobre o contido desas reunións. A transparencia é clave para achegar á xente á política.

A día de hoxe, e tendo en conta que para esta semana que vén hai programados máis encontros, só con ANOVA e Marea Atlántica houbo un segundo contacto (dos que se deron contas publicamente cunhas liñas de resumo dos puntos iniciais de coincidencia política aquí e aquí). O calendario é moi apremiante e son moitas as reunións que aínda teñen que producirse.

Para iso configurouse un equipo de “diálogo e apertura” formado por 8 persoas:

Secretaría Xeral Galega: Breogán Riobóo Lois

Secretaría Organización Galega: Borja San Román Tizón

2 persoas da candidatura ao Congreso: Ángela Rodríguez Martínez “Pam”; Antón Gómez-Reino Varela “Tone”

2 persoas membro do CCG: Gonzalo Iglesias Rodríguez e Matilde López Álvarez

2 Secretarías Xerais Municipais: Patricia Manzano Jiménez (Moaña); Víctor Casas Pou (Compostela)

As persoas concretas que conforman o equipo de “Diálogo e apertura” poden ir rotando e mudando ao longo destas semanas en función de criterios de conveniencia política e dispoñibilidade.

Estes encontros buscan explorar se hai coincidencias políticas (e de ser así, abordar posteriormente o debate sobre as fórmulas de confluencia e as formas e dinámicas para afrontar a dimensión programático-participativa). É momento para o diálogo e a apertura para artellar un proceso que permita transformar esta "oportunidade de gañar" nunha realidade.

Paso curto e mirada lonxe, interpelando, acumulando e canalizando forza suficiente para mudar as cousas. Seguiremos informando con regularidade dos avances que se vaian producindo.

Unha aperta a todas e todos

(1) Polo de agora, Marea Atlántica, Compostela Aberta, Ferrol en Común.
(2) Polo de agora, e por esa orde, Anova, EU, CxG, EQUO, Espazo-Ecosocialista


Estimadas compañeras y compañeros,

Enviamos este reporte sobre las conversaciones y diálogos abiertos con otras organizaciones con el objectivo de lograr una candidatura que acumule el mayor número de fuerzas para las elecciones generales. El esquema seguido fue una primera reunión inicial con diversas candidaturas de unidad popular1 y organizaciones políticas2, en el que se pusieron encima de la mesa los diferentes diagnósticos y una lectura sobre el momento político actual. A partir del segundo encuentro, se harán comunicados públicos sobre el contenido de esas reuniones. La transparencia es clave para acercar a la gente a la política.

A día de hoy, y teniendo en cuenta que para esta semana que viene hay programados más encuentros, sólo con ANOVA y Marea Atlántica hubo un segundo contacto (de los que se dieron cuentas públicamente con unas líneas de resumen de los puntos inciales de coincidencia política aquí y aquí). El calendario es muy apremiante y son muchas las reuniones que aún tienen que producirse.

Para eso, configuramos un equipo de “diálogo y apertura” formado por 8 personas:

Secretaría General Gallega: Breogán Riobóo Lois

Secretaría Organización Gallega: Borja San Román Tizón

2 personas de la candidatura al Congreso: Ángela Rodríguez Martínez “Pam” y Antón Gómez-Reino Varela “Tone”

2 personas miembros del CCG: Gonzalo Iglesias Rodríguez y Matilde López Álvarez

2 Secretarías Generales Municipales: Patricia Manzano Jiménez (Moaña) y Víctor Casas Pou (Compostela)

Las personas concretas que conforman el equipo de “Diálogo y apertura” pueden ir rotando y cambiando a lo largo de estas semanas en función de criterios de conveniencia política y disponibilidad.

Estos encuentros buscan explorar si hay coincidencias políticas (y de ser así, abordar posteriormente el debate sobre las fórmulas de confluencia y las formas y dinámicas para afrontar la dimensión programático-participativa). Es momento para el diálogo y la apertura para articular un proceso que permita transformar esta "oportunidad de ganar" en una realidad.

Paso corto e mirada lejana, interpelando, acumulando y canalizando fuerza suficiente para cambiar las cosas. Seguiremos informando con regularidad de los avances que se vayan produciendo.

Un abrazo a todas y todos

(1) Por ahora, Marea Atlántica, Compostela Aberta, Ferrol en Común.
(2) Por ahora, y por ese orden, Anova, EU, CxG, EQUO, Espazo-Ecosocialista

Podemos

M

maria Sat 22 Aug 2015 1:46PM

Yo tambien lo he recibido
Me pregunto que dirán ahora porque hay pone entre otros IU y ANOVA

DU

[deactivated account] Sun 23 Aug 2015 10:58AM

Cerna, ´Compromís.. Podemos.. Bng.. Banquete de Conxo.. Espazo.. Equo.. etc.. comienzan mañana los contactos. Tiene muy buena pinta

AQ

Alex quark Sun 23 Aug 2015 1:07PM

Postureo:

http://diariocompostela.es/postureo/

Demasiada prepotencia y poca humildad de la gente de ANOVA.

No hay más que ver el ejemplo cercano.
En fin... ahí queda eso: http://diariocompostela.es/jorge-duarte-podemos-debe-reconocer-integrarse-desde-abajo/ y que cada cual saque sus propias conclusiones. Pero a mi me da que quienes nunca se comieron un colin hasta ahora. Quieren surfear en la cresta de la Ola. ¡Hay que roelo!